Home » , , , , , , , » Hjälp! Jag är en Fisk (2000) Online Streaming

Hjälp! Jag är en Fisk (2000) Online Streaming

spela strömmande Hjälp! Jag är en Fisk i högkvalitativ video. titta hela filmen Hjälp! Jag är en Fisk i högsta kvalitet. titta på strömmande Hjälp! Jag är en Fisk i HD-video. ladda ner film Hjälp! Jag är en Fisk i hög kvalitet. spela film Hjälp! Jag är en Fisk i bästa kvalitet.


du kommer hitta en fullständig beskrivning av Hjälp! Jag är en Fisk nedan:
  • Originaltitel : Hjælp, jeg er en fisk
  • Film titel i ditt land : Hjälp! Jag är en Fisk
  • År av film : 2000
  • Genrer av film : Äventyr, Animerat, Komedi,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 2000-10-06
  • Företag av film : TV2 Danmark,
  • Länder film : Denmark, Ireland, Germany,
  • Språk film : Dansk, English, Italiano, Norsk,
  • Varaktighet film : 120 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 6.3
  • Youtube ID för filmen : 0hnAtWzSIvg
  • Översättning av film : DA,DE,EN,ES,FI,FR,HE,HU,IT,NL,NO,PL,PT,PT,RU,SV,TR,
  • Aktörer som film :Morten Kern Nielsen (), Pauline Newstone (Aunt Anna), Aaron Paul (Chuck), Louise Fribo (Sasha), Alan Rickman (Joe (voice)), David Bateson (Shark), Teryl Rothery (Lisa / The Mother), Paprika Steen (Moderen (voice)), Terry Jones (Professor MacKrill (voice)), Jeff Pace (Fly)

0168856

Hjälp! Jag är en Fisk är den största film skapad av TV2 Danmark, som har en beskrivning av filmen är "Detta är en berättelse om tre barn som av misstag förvandlas till fiskar. De tre barnen upplever ett fanastiskt äventyr i det djupa havet, samtidigt som de inom 48 timmarna måste hitta motgiftet så de kan bli människor igen...". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst örat spräng ljudkvalitet och störst starring aktörer.

om jag någonsin först lärde sig om den här filmen är jag inte helt säker i händelse i liksom idé eller på annat sätt. Efter att ha sett det jag har att dela vilken gillar verkligen. Jag mycket rekommenderar den här filmen för personer som liksom genre Äventyr, Animerat, Komedi, . Du kommer att kunna titta på den utan att spendera en krona bara klick lämna och registrera, kan titta otroligt många senaste filmtitlar gratis.

... ladda ner hela Hjälp! Jag är en Fisk i bästa videoformat 720p ....




Animation Manager : Carlos Zapater, Original Music Composer : Søren Hyldgaard, Producer : Eberhard Junkersdorf, Editor : Per Risager, Executive Producer : Gerry Shirren, Animation : Padraig Collins, Screenplay : Karsten Kiilerich, Producer : Russell Boland, Executive Producer : Harro von Have, Visual Effects : José Antonio García Villameriel, Executive Producer : Christoph Sieciechowicz, Director : Greg Manwaring, Producer : Anders Mastrup, Screenplay : Stefan Fjeldmark, Screenplay : John Stefan Olsen, Director : Stefan Fjeldmark, Additional Dialogue : Tracy J. Brown, Storyboard : Dan Harder, Director : Michael Hegner
Ja, nu du kan se film involverar Hjälp! Jag är en Fisk fullständigt längd och få den hyperlänk till detta video Hjälp! Jag är en Fisk i hd-format.


Tags: parents kids relationship, fish, transformation, house, mad scientist, underwater,

0 comments:

Post a Comment