Home » , , , , , , » Kungen och jag (1956) Ladda Ner Hela

Kungen och jag (1956) Ladda Ner Hela

spela strömmande Kungen och jag i högupplöst format. online streaming Kungen och jag i bästa kvalitet. fullständig film streaming Kungen och jag i högkvalitativ video. titta på strömmande Kungen och jag i bästa look videoformat. titta hela filmen Kungen och jag i hög kvalitet.


du kan se en fullständig beskrivning av Kungen och jag nedan:
  • Originaltitel : The King and I
  • Film titel i ditt land : Kungen och jag
  • År av film : 1956
  • Genrer av film : Drama, Music, Romantik,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 1956-06-29
  • Företag av film : Twentieth Century Fox Film Corporation,
  • Länder film : United States of America,
  • Språk film : Italiano, English, ภาษาไทย,
  • Varaktighet film : 120 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 7.3
  • Youtube ID för filmen : HvbZNxZFn-g
  • Översättning av film : DA,DE,EL,EN,ES,FR,HE,IT,KO,PT,PT,SV,TR,ZH,
  • Maska av film :Rita Moreno (Tuptim), Patrick Adiarte (Prince Chulalongkorn), Rex Thompson (Louis Leonowens), Terry Saunders (Lady Thiang), Geoffrey Toone (Sir Edward Ramsay), Yul Brynner (King Mongkut of Siam), Charles Irwin (Capt. Orton (uncredited)), Deborah Kerr (Anna Leonowens), Carlos Rivas (Lun Tha), Martin Benson (Kralahome), Alan Mowbray (Sir John Hay)

0049408

Kungen och jag är den största film tillverkats av Twentieth Century Fox Film Corporation, som har en beskrivning av filmen är "Året är 1862 och den engelska skollärarinnan Anna och hennes son, Louis, reser till Siam på Hans Majestät Konungens inbjudan. Väl där lär Anna konungens barn om västerländska ideal och idéer. Konungen själv får sig också en läxa eller två!". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst örat spräng ljudkvalitet och bäst starring aktörer.

du är nu och där du kommer att titta : Kungen och jag från Twentieth Century Fox Film Corporation, i hög kvalitet såväl som är vanligtvis Tillstånd i land. du köper din favoriter omedelbart film, under tryck hos en omkopplare! som har en obegränsad mängd bandbredd och innehåll för att strömma, titta vad du vill, om du vill!

... spela film Kungen och jag i HD-video 1080p ....




Hairstylist : Helen Turpin, Executive Producer : Darryl F. Zanuck, Makeup Artist : Ben Nye, Musical : Oscar Hammerstein II, Director of Photography : Leon Shamroy, Assistant Director : Eli Dunn, Original Music Composer : Richard Rodgers, Producer : Charles Brackett, Novel : Margaret Landon, Set Decoration : Walter M. Scott, Art Direction : John DeCuir, Costume Design : Irene Sharaff, Screenplay : Ernest Lehman, Director : Walter Lang, Editor : Robert L. Simpson, Art Direction : Lyle R. Wheeler, Set Decoration : Paul S. Fox
självklart, nu du kan titta på film avseende Kungen och jag fullständigt längd och hitta den ansluta till detta video Kungen och jag Full HD 1080P.


Tags: temple, prime minister, letter, bangkok, palace, widow, musical, buddha, siamese twins, polygamy, misunderstanding, single mother, tutor, chopsticks, uncle tom's cabin, chakri dynasty, school teacher, based on stage musical, barge, inter cultural, sailing ship, pagoda, consort, dowry, malaria,

0 comments:

Post a Comment