Home » , , » Dillagi (1999) Spela Film

Dillagi (1999) Spela Film

titta hela filmen Dillagi i hög kvalitet. ladda ner film Dillagi i topp videoformat. titta på strömmande Dillagi Full HD 1080P. kolla på strömmande Dillagi i högsta kvalitet. online streaming Dillagi i hd-format.


kommer du att inse en fullständig beskrivning av Dillagi nedan:
  • Originaltitel : Dillagi
  • Film titel i ditt land : Dillagi
  • År av film : 1999
  • Genrer av film : Familj, Drama, Romantik,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 1999-11-08
  • Företag av film : Vijayta Films Pvt. Ltd.,
  • Länder film : India,
  • Språk film : हिन्दी,
  • Varaktighet film : Min
  • Genomsnittlig röst av film : 6
  • Youtube ID för filmen :
  • Översättning av film : EN,
  • Maska av film :Reema Lagoo (), Parvin Dabas (), Rajendranath Zutshi (), Surekha Sikri (), Deepshika (), Preity Zinta (), Dara Singh (), Sushmita Mukherjee (), Preity Zinta (Special Appearance), Bobby Deol (), Zohra Sehgal (), Urmila Matondkar (), Sunny Deol (), Kulbhushan Kharbanda (), Harish Patel ()

0225515

Dillagi är det bättre film skapad av Vijayta Films Pvt. Ltd., genom användning av en beskrivning av filmen är "". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst ljudkvalitet och bäst starring aktörer.

när jag först se den här filmen är jag inte helt säker om jag uppskatta idé eller ingen. Efter att ha sett det Jag ska gåva att föreslå att jag verkligen uppskattar. Jag rekommenderar starkt den här filmen för de människor som en av genre Familj, Drama, Romantik, . möjlig titta på den utan att spendera en krona bara klick en knapp och registrera, kan du möjligen få titta ett enormt antal senaste filmtitlar utan kostnad.

... kolla hela filmen Dillagi i bästa kvalitet 720p ....




Director : Sunny Deol
självklart, nu du kan se film av Dillagi helt längd och hitta den länk till detta film Dillagi i bästa videoformat.


Tags:

0 comments:

Post a Comment